Siparişimi iptal edebilir miyim?

 

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, sipariş iptali veya ürün değişimi için +90 532 308 42 60 numaralı telefona  yada info@banuguven.com.tr  e-posta hesabımıza talebinizi iletebilirsiniz.

Sipariş iptal talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise yine aynı kredi kartınıza iade edilecektir. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

 

İade / Değişim Koşulları :

 

- İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
 

- Gelinlik ve Abiye elbiselere takılmış olan ürün koruma bandının sökülmesi, hasar görmesi durumunda iadeniz kabul edilmeyecektir. 
 

- Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
 

- Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
 

- Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son  kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.
 

- Her türlü Kozmetik Ürünler, ve Kişisel Bakım Ürünleri, Her türlü yazılım, Her türlü işlemci(CPU) Program, DVD, VCD, CD ve Kasetlerin, Bilgisayar ve Kırtasiye sarf malzemelerin       (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir.
 

- Hijyenik ürünler (iç çamaşırı gibi), süpermarket ürünleri (gıda ürünleri gibi), gazete, dergi gibi süreli yayınlar iade edilemez.
 

- Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (altın grubu) iade edilemez.

 

Yukarıda belirtilen iade şartlarına dikkat ederek Banu Güven Tekstil Tasarım Sanayi Ticaret Limited Şirketi Orman Sokak No 11 Kuruçeşme Beşiktaş İstanbul adresine kargonuzu geri gönderebilirsiniz. 

Yapılan iadelerde ücret göndericiye aittir.

Tüzel kişi iadeleri:

banuguven.com.tr'den siparişinizi tüzel kişi olarak verdiyseniz ve firma adına fatura kestirdiyseniz, iade talepleriniz için “iade faturası” kesmeniz gerekmektedir. İade faturası, alışveriş faturasının adına kesildiği kurum tarafından, alışverişe dair kargo bedeli dahil edilmeden kesilir ve Banu Güven’e iletilir. İade faturası kesilmeyen ve Banu Güvene ulaştırılmayan iade talepleri gerçekleştirilemeyecektir.

Tüzel kişi olarak banuguven.com.tr’dan satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade süreçleri bireysel müşterilerle aynıdır.

İadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka hesabıma/kredi kartıma ne zaman ulaşacak?

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak;

-Alışverişin ödemesi kredi kartı ile yapıldıysa kredi kartınıza
-Alışverişin ödemesi havale/EFT yoluyla yapıldıysa banka hesabınıza yansıtılacaktır.

Her iki işlemde de iade bedelinin kredi kartınıza/hesabınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

 

Yaptığım alışverişin iadesini, ürünü satın alırken kullandığımdan farklı bir banka hesabına/kredi kartına alabilir miyim?

Banuguven.com.tr dan yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade işlemlerinde “kargo ücreti” alıcıya aittir. 

Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?
Ürününüz tarafımızdan teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası(*) kontrol edilecektir.

İade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 10 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.

 

Yeni aldığım ürün kusurlu çıktı, ne yapmalıyım?

Ürününüzle ilgili yaşadığınız kusur sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 7 iş günü içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Başvurunuzun ardından size verilen  ‘kargo gönderi kodu’ ile ürününüzü hiçbir “kargo ücreti” ödemeden geri gönderebilirsiniz.

Ürününüz banuguven.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelemeye gönderilir. Yetkili Departman tarafından teslim alınmasından itibaren 20 iş günü içinde, Yetkili Departman'ın vereceği inceleme raporu doğrultusunda, ürün aynı ürünün yenisi ile değiştirilebilir, iadesi alınarak bedel ödemesi yapılabilir ya da onarımı gerçekleştirilerek tarafınıza geri gönderilebilir.

Ancak ürününüzdeki kusur,  “kullanıcı hatası ” (çarpma, düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse; herhangi bir işlem yapılmayacaktır. Kırılacak eşya kategorisine giren (cam, ayna gibi) ürünlerin kargo görevlisinin yanında açılarak kontrol edilmesi gerekmektedir. Ürün hasarlı teslim edilmiş ise kargo şirketinden talep edilmesi gereken tutanak ile iade/değişim başvurusunda

Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?

Siparişini verdiğiniz ürün yerine faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse ürününüzle ilgili yaşadığınız sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 7 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Başvurunuzun onaylanması durumunda ürünü Banu Güven Tekstil Tasarım Sanayi Ticaret Limited Şirketi Orman Sokak No 11 Kuruçeşme Beşiktaş İstanbul adresine kargonuzu geri gönderebilirsiniz

 

Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünlerin iade ve dağişimi yapılmamaktadır. 

© 2020 Banu Guven Designe Studio All Rights Reserved.